2013. július 24., szerda

Díj :)

Nagyon-nagyon köszönöm a blog első díját Rékának! :)


Szabályok:
1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek

11 dolog rólam:

1: Mikor egyedül vagyok itthon és zenét hallgatok,hangosan szoktam énekelni.
2.Mióta kiskoromban megkarmolt egy macska,nem nagyon haverkodom velük.
3.Nem bírok hajnali egynél előbb elaludni.
4.Ha hajnali egykor alszom el,nem bírok tíz előtt felkelni. :D
5.Nem szeretem a szőlőt.
6.Idegesít a "Paula a boci"-s reklám. (mondjuk kit nem? :D)
7.Nincs testvérem,de mindig akartam egyet.
8.Télen is olyan barna vagyok,mintha minden nap napoznék.
9.Ha valami nagyon vicceset hallok,úgy nevetek,mint egy retardált fóka. :D
10.Kedvenc városom Párizs,de ha Rómába kéne mennem,akkor sem ellenkeznék.
11.Szeretem a 1D-t,de nem vagyok őrült rajongó.

Válaszok:

1.Kedvenc szuperhős?-Apukám. :)
2.Mitől félsz a legjobban?-Pókok,csúszómászó undi állatok és még van pár dolog..
3.Mivel lehetne téged megzsarolni,hogy olvasd el a blogom?-Nem kell zsarolni,amúgy is olvasom.
4.Hány fiú barátod van?-Khm..Lányból több van. ;)
5.Milyen színű a telefonod?-Fekete.
6.Ki helyében lennél egy teljes napra?-Hm...Ezen még sosem gondolkoztam,de talán Demi Lovato.
7.Te is gyászolod Cory Monteith-t?-Sajnálom,hogy meghalt.Nagyszerű színész volt.
8..Ki az a sztár akit a legkevésbé kedvelsz?-Olyan nincs akit nem kedvelek,inkább csak semlegesek a számomra. :) Ez így korrekt.
9.Szeretsz olvasni?-Olyat,ami érdekes és nem alszom be olvasás közben.Egyébként igen,imádok olvasni. :)
10.Sminkes vagy stylist lennél,ha lehetnél egy napra?-Stylist.
11.Mi a kedvenc színed?-Konkrét színt nem tudok mondani.Inkább a "meleg" színeket szeretem,pl: narancssárga,piros,stb...

11 kérdés:

1.Van testvéred?
2.Melyik a kedvenc sorozatod?
3.Hol élnél legszívesebben?
4.The Wanted vagy One Direction?
5.Írás közben milyen zenéket hallgatsz?
6.Van háziállatod? Ha igen,mi a neve?
7.Ha lenne egy fiad és egy lányod,mi lenne a nevük?
8.Kedvenc színek?
9.Borús idő vagy inkább napsütés?
10.Milyen telefonod van?
11.Mióta írsz blogot?

Akiknek küldöm:


xoxo.Ana.G.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése