2013. július 10., szerda

A nagy kérdés :)

Igen,igen,tudom,hog tegnapra ígértem az új részt,de elég sok dolog összejött,többek közt az is,hogy a gépem totálisan és végleg elromlott,ezért telefonon pötyögök,s így kicsit lassabban haladok. :D
Na de most nem ezért írok,hanem mert a véleményetekre vagyok kíváncsi.Én nem tudtam dönteni,szóval most ti jöttök! 

A kérdés: Melyik énekesnő legyen Emma "hangja"?

             A., Avril Lavigne
             B., Ariana Grande
             C.,Victoria Justice
             D.,Christina Aguileira

Szeretném,ha kommentbe leírnátok a véleményeteket,mert ez nagyban befolyásolná a történet folytatását.A hatodik résszel pedig sietek,ahogy tudok. :) Mindenkinek csodás napot!! XOXO

2 megjegyzés:

  1. B. Szerintem legyen B. Nagyon várom a részt és sok sikert a gépedhez!

    VálaszTörlés
  2. szerintem legyen a D''Xtinanak eszmeletlen jo hangja van!!legyen az o hangja!:))

    VálaszTörlés