2013. április 11., csütörtök

3.rész~Kívánj valamit!~

Heyho guys!Tudom,hogy késtem egy kicsit,de most,hogy itt van a rész nagyon remélem,hogy tetszik.! Minimum egy komi,vagy két tetszik gomb után jön az új rész! Jó olvasást! xoxo :)


Szombat reggel nem úsztam meg a "boldog szülinapot ébresztést".De nem tudott zavarni,mert szörnyen boldog voltam.Egész nap vigyorogtam,mint valami idióta.Küldtem Jake-nek egy SMS-t,amiben meghívtam az esti bulimra,amit Ashley szervezett.A válaszban ez állt:
 Este találkozunk.~Jake~
Ettől az üzenettől még boldogabb lettem.Délután elmentünk vásárolni anyuval,majd hat óra körül elkezdtem készülődni.Nyolc körül az egész alakos tükröm előtt ácsorogtam és a ruhámat nézegettem.Na jó,igazából azon gondolkoztam,hogy tetszeni fogok-e Jake-nek.Ashley fél kilencre jött értem.Anyu a lelkemre kötötte,hogy ne igyak sokat és hajnali 3-ra legyek otthon.Ez elfogadható időpont... :D
Amikor bementünk a szórakozóhelyre megpillantottam a többieket az egyik nagyobb asztalnál.Mindenki boldogan üdvözölt,egy ideig beszélgettünk,közben iszogattunk is.Folyamatosan azt vártam,hogy Jake megérkezzen,de már egy órája ott voltunk és Ő még mindig nem jött.
Ha nem akart eljönni akkor miért nem mondta?Gondolhattam volna,hogy csak szórakozik velem...
A hangulatom teljesen off volt,szóval inkább úgy döntöttem,hogy hazamegyek.Szóltam Ashley-nek,aki szerintem nem is fogta fel mit mondok,mert eléggé be volt rúgva,de legalább szóltam.A sötét utcákon sétálva folyamatosan azon gondolkoztam,miért csinálja ezt velem Jake.Megpillantottam egy kisebb parkot.Odasétáltam az egyik padhoz,leültem rá és a csillagokat néztem.Hirtelen valaki hátulról befogta a szemeimet.
-Mit csinálsz itt egyedül?-kérdezte egy mély,bársonyos hang.
-Nem jöttél el.-mondtam közömbösen,majd levettem szememről a kezeit.
-Azt írtam,hogy este találkozunk.Azt nem,hogy hol.-mosolygott önelégülten Jake,miközben leült mellém.
-Komolyan,kikészítesz Jake...Amúgy mit keresel itt?
-Hozzátok mentem.Aztán megláttalak és azt gondoltam megleplek.-mondta,közben leült mellém és az ölébe húzott.
-Sikerült.Meglepődtem.-mondtam még mindig közömbösen.
-Haragszol?-kérdezte,közben nyomott egy puszit a hajamba.
-Igen,Jake.Haragszom.Azért,mert igazából semmit nem tudok rólad,csak azt,hogy Jake-nek hívnak.És azért,mert egyfolytában hülyét csinálsz belőlem.-magyaráztam idegesen,miközben a kezeimmel is vadul mutogattam.Jake elég érdekes fejet vágott.-És mielőtt azt hinnéd,hogy elmeroggyant vagyok,közlöm,hogy nem.
Erre kijelentésemre Jake hangos nevetésbe kezdett,amiért én jól megcsapkodtam.-Jajj ne már!Ez nem vicces!
-Oké,oké.Abbahagytam.Akkor most mivel haragszol,gondolom az ajándékot sem fogadod el.-mondta mosolyogva.
-Ó,dehogynem.-mondtam,már én is nevetve.
-Csak akkor adom oda,ha előtte kapok egy csókot.-mondta egy huncut mosollyal Jake.
-Az megoldható.-közelebb hajoltam hozzá és ajkaimat az övére tapasztottam.Megint elöntött az a csodálatos érzés...Hű,már ezt is kezdem megszokni.
-Boldog szülinapot!-mondta Jake,közben előhúzott a kabátja zsebéből egy kis dobozkát.A dobozt kinyitva egy gyönyörű,kulcs alakú nyakláncot találtam benne.
-Jake,ez gyönyörű!-mondtam boldogan.
-Pont,mint te.-erre a mondatára csak egy hosszú csókkal reagáltam.-Ezek szerint már nem is vagy annyira mérges.
-Nem,annyira már nem.-mondtam vigyorogva.-Nézd!Hullócsillagok!-mondtam csodálkozva,az eget kémlelve.
-Akkor kívánj valamit!
-De te is!

Pár perc múlva már kézen fogva sétáltunk a házunk felé.Nem akartam elválni Jake-től,de már elég késő volt.
Pontosan két óra volt,amikor beléptem a szobámba.Villámgyorsan letusoltam,felvettem a pizsamámat és szinte pillanatok alatt elaludtam.

Hétfőn reggel fél hétkor ébresztett a telefonom.Eléggé kómás állapotban elcsoszogtam a fürdőszobába és be akartam nyitni,de majdnem nekicsapódtam az ajtónak.
-Ki van bent?
-Kyle.-hallottam a választ.
-Gyere ki!
-Vársz.
Nem igazán volt kedvem vitatkozni a bátyámmal,ami mondjuk elég érdekes,mert imádom piszkálni.Ehelyett inkább megpróbáltam eljutni a konyháig,de alig sikerült,mert útközben leestem a lépcsőn.
-Most komolyan!Mi van ma velem?-gondolkoztam hangosan,közben megpróbáltam felállni valahogy.Miután szerencsétlenkedtem egy sort a kávém kiöntésével felmentem a szobámba és felöltöztem.A fürdőszoba felszabadulása után megmostam a fogamat és feldobtam egy alap sminket,a hajamat pedig csak kifésültem és oldalra dobtam.
Az ajtón kilépve megpillantottam Jaket és egyből jobb kedvem lett.Mielőtt köszönhettem volna neki,magához húzott és adott egy rövid csókot.
-Feldobtad a napomat.-suttogtam mosolyogva.
-Mai feladat kipipálva.-mondta vigyorogva Jake.Kézen fogva sétáltunk az iskoláig,sőt még az osztályba is így léptünk be.A fiúk hangos 'huu'-zással fogadtak minket,Ashley pedig egész egyszerűen csak felsikított.Nála ez az alap reakció ha lát valami olyat,ami boldoggá teszi.
-Tudtam,tudtam.-ugrált körülöttünk barátnőm vigyorogva és néha még mindig sikított egyet.
-Ash.Leállhatsz.-mondtam neki olyan "megértem-hogy-örülsz-de-ennyire-nem-kéne" arc kifejezéssel.Ezután egy ideig nyugton maradt.Egy ideig...
Órák után a fiúk megkérdezték,hogy elmegyünk-e velük bowlingozni,de mi már Ashleyvel elterveztük a tökéletes csajos délutánunkat,ami vásárlásból,kajálásból,a bátyám idegesítéséből és egy késő esti "meghitt" beszélgetésből áll.
Miután mély és érzelmes búcsút vettem Jake-től ( :D ),Ash-sel elindultunk a belvárosba.Két órán át barangoltunk a plázában,utána beütünk a mekibe és kibeszéltük a srácokat.Természetesen nem bírjuk ki amíg a másik elmondja amit akar,így egyszerre beszéltünk.Az egész hely tőlünk volt hangos.Szerintem a legtöbben úgy gondolták,hogy most szabadultunk a kisegítőből,mivel volt,hogy Ashley annyira röhögött,hogy az orrán jött ki a kóla,amit éppen ivott,vagy Én röhögtem annyira,hogy véletlenül átrepült a sült krumplim a szomszédos asztalra.Hát,igen.Ez van ha mi Ash-sel elmegyünk valahová.


Este nyolckor a szobámban ültünk és épp chipset zabáltunk,amikor Kyle bejött hozzánk.
-Húgi,kérlek ne ölj meg!-mondta teljesen komoly fejjel.
-Megetted a nutellámat?Mondtam,hogy az nekem még kell.-mondtam felháborodva,amin Ash csak röhögött.
-Ez most komoly dolog.-mondta,majd leült az ágyam szélére.-Pár hete elküldtem egy lemezkiadó cégnek az egyik felvételt,amit akkor csináltam,mikor énekeltél és ma válaszoltak.Azt mondták csodás hangod van és szeretnének egy szerződést kötni veled.Na mit szólsz?
-Mi a ****?-kérdeztem kicsit hangosabban,mint szerettem volna.Aztán Ashley-re néztem,aki csak tátott szájjal bámult rám.
-Em,ezt el kell fogadnod!Nem minden nap jön veled szembe egy ilyen lehetőség.
-Meddig kell válaszolni?-kérdeztem.
-Csütörtökig.Van még három napod.Gondold át húgi!-mondta Kyle és kiment a szobámból.
-Ajj,most mit csináljak Ash?-kérdeztem az ágyon hátradőlve.
-Szerintem fogadd el.Én a helyedben ezt tenném.-vonta meg a vállát.
Az este további részét csendesen töltöttük.Én a gondolataimba merülve bámultam a plafont,Ashley pedig horkolt,szóval gondolom elaludt.A földön.
Hirtelen ötlettől vezérelve elővettem a telefonomat és tárcsáztam.
-Igen?-kérdezte álmos hangon Jake.
-Aludtál?
-Nem,filmet néztem a bátyámmal.Miért hívtál?Baj van?-hallottam a hangjából,hogy ideges.
-Nem is tudtam,hogy van bátyád.-gondolkoztam hangosan.-Szóval,egy lemezkiadó szerződést ajánlott,mert hallották ahogy énekelek,azt mondták csodás a hangom és rengeteg lehetőség áll előttem.-hadartam el gyorsan.-Szerinted elfogadjam?
Jake csak pár perc múlva szólt bele újra a telefonba:-Emma,szerintem ez tök jó.Fogadd el!Ha most elszalasztod a lehetőséget lehet,hogy többet nem lesz alkalmad egy ilyen dologra.
-Figyelj Jake!Miután Kyle elmondta ezt az egészet,megnéztem a lemezkiadó cég honlapját.
-És mit találtál?-érdeklődött Jake.
-Ez az egész stúdió,meg minden Los Angeles-ben van.
-Mi?LA-ben?De az...-dadogott.
-Több,mint kétezer mérföldre van innen.Tudom.Ezért is nem vagyok benne biztos,hogy elfogadom.Nem akarlak itt hagyni.Veled akarok lenni Jake.-mondtam a könnyeimmel küszködve.
-Figyelj Em,ezt holnap megbeszéljük oké?Aludd ki magad!Jóéjt!-mondta még mindig döbbent hangon.
-Jake?
-Hm?
-Szeretlek.Jóéjt.-mondtam mosolyogva,habár ezt ő nem láthatta.
-Én is szeretlek.Jóéjt!

Másnap reggel nulla életkedvvel ébredtem.Elindultam a fürdőbe,de útközben átestem Ashley-n,aki este elaludt a földön és azóta is ott horkolt.Sikeresen lefejeltem a szekrényemet,ennek következményeként pedig egy hatalmas piros folt díszelgett a homlokomon.Bár,amikor megláttam Ash arcát,máris jobban éreztem magam.A szőnyegem mintája elég szép nyomot hagyott az arca jobb oldalán.Mikor belenézett a tükörbe kisebb pánik rohamot kapott,de adtam neki egy kis jeget(mármint az arcára) és az egy kicsit javított a helyzeten.Kb. fél órán keresztül álltam a tükör előtt és próbáltam eltüntetni a reggeli balesetem következményét,ami szerintem elég jól sikerült.Amikor fél nyolckor lebaktattunk a konyhába még pizsamában anyu elég furán nézett ránk.
-Van annak valami különleges oka,hogy még nem öltöztetek fel?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Nem lényeges.-legyintettem és belekortyoltam a forró kávémba,utána adtam egy puszit Lara fejére.-Anyu?Te tudsz arról a lemezkiadó cégről,akik a válaszomra várnak?
-Igen kicsim.Tudok.-bólogatott anyukám.
-Szerinted mit csináljak?Fogadjam el?-kérdeztem az egyik bárszéken ülve.Anyu lassan odasétált hozzám,hátulról átölelt és állát a fejemen pihentette.
-Kicsim,Én nem dönthetek helyetted.Hallgass a szívedre drágám.-mondta kedves,nyugodt hangon.Hát igen,látszik rajta,hogy pszichológus. :) Megittuk a reggeli kávénkat és rohantunk fel a szobámba felöltözni.Egy egyszerű csőfarmert vettem fel,kékesszürke pólóval és ugyanolyan színű,fehér csíkos blézerrel.Kölcsönvettem anyu egyik nyakláncát,így teljes lett a kép.Ashley egy piros-fekete szívecskés pólót vett fel,farmer rövidnadrággal és egy fekete balerinacipővel.Nyolc előtt öt perccel indultunk el otthonról.Úgy rohantunk,hogy mire az iskola elé értünk,úgy éreztem egy egész maratont lefutottam.Mindössze negyed órát késtünk az első óránkról,ami hál' Istennek ének volt,Mr.Looks-szal.Először nagyon mérgesnek tűnt a késés miatt,de miután elénekeltem neki a Listen To Your Heart-ot nem,hogy nem haragudott,hanem kaptam egy ötöst is.Haha. :D Leültem a helyemre és Jaket nézve gondolkoztam.

"Hallgass a szívedre!"Könnyű mondani...Választanom kell az álmom és a szerelmem között.De én nem akarok választani!Itt akarok maradni Jake-kel.Ki tudja?Lehet,hogy pár hónap múlva kapok egy újabb ajánlatot,ami remélem LA-ben lesz.Igen!Döntöttem.

-Itt maradok.Veled.-jelentettem ki órák után a folyosón.
-Nem.Nem maradsz itt.-mondta Jake közömbösen.
-Mivan??Te most komolyan,mit szívtál?-kérdeztem enyhén ordítva.
-Semmit.Emma,nyugodj le!Elmagyarázo...-próbálkozott Jake,de komolyan felment bennem a pumpa.
-Mégis hogy nyugodjak le?Én téged választottalak Jake!Itt maradok veled.Nem érdekel a szerződés,nem érdekel semmi.-a mondat végét már viszonylag nyugodt hangon mondtam el,de az arcomat könnycseppek árasztották el.Jake hüvelykujjával letörölte a könnyeimet és azt mondta:
-Emma!Figyelj rám,és hallgass végig!Kérlek!-erre én csak bólintottam egyet.-Ez a döntés megváltoztathatja az életedet.Nem akarom,hogy miattam elszalassz egy ilyen lehetőséget.Még csak pár napja vagyunk együtt és én komolyan kedvellek,sőt...Szeretlek Emma!De nem tehetem ezt veled,hogy itt tartalak.
Körülbelül öt percig csak némán álltam és Jake könnyes szemeit néztem.Aztán megszólaltam:
-Ha igazán szeretnél,akkor nem hagynád,hogy elmenjek.-azután adtam egy puszit a szájára és kimentem az üvegajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése